Όσον αφορά το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος "Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία" για τα εργαστήρια 16 & 17 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν οι ασκήσεις 1.1, 2.1 και 2.2. Οι φοιτητές μπορούν να βρουν τις εκφωνήσεις των ασκήσεων αυτών στο eclass (Έγγραφα-Εκπαιδευτικό υλικό-ΜΕΡΟΣ 1ο) και να τις εκτυπώσουν ή να τις έχουν σε ηλεκτρονική μορφή.
Παρακαλούνται να έχουν μαζί τους: μολύβι, γόμα, κομπιουτεράκι, χάρακα, διαβήτη και διαφανές μιλιμετρέ χαρτί Α3 (ή περισσότερα Α4).